Кількість
|
Вартість
|
||
|
Чепурний хлопець – саме так перекладається назва бренду Dapper Dan. Таке найменування, що воно ідеально віддзеркалює суть продукції, вперше прозвучало з вуст легендарного актора Джорджа Клуні. Очевидно, вимовляючи це перед кінокамерою, Клуні мав на увазі вигадану компанію. Брати Саймон і Джеймс Мей – засновники Dapper Dan – взяли на озброєння вдалу вигадку кіноробів, перетворивши вигадану компанію на реальну і шановану справжніми джентльменами з усіх куточків планети.
Сама ідея виробництва чоловічої косметики для укладання з'явилася набагато раніше. На розробку першої матової пасти для волосся пішло аж десять років. Нелюдське терпіння братів Мей було винагороджено стрімким зростанням популярності вже в 2012 році, коли паста нарешті з'явилася на поличках магазинів. У 2014 році були випущені Dapper Dan Deluxe Pomade і Matt Clay, які швидко стали бестселерами, оскільки вражали неймовірною якістю і незахмарними цінами.
Завдяки такому поєднанню високої ефективності та доступності ціни, продукція британців знайшла своїх перших шанувальників і з кожним роком популярність марки Dapper Dan тільки зростає, як серед звичайних чоловіків, які приділяють процесу догляду за собою належну увагу, так і в середовищі професійних барберів і стилістів.