Кількість
|
Вартість
|
||
|
Історія Proraso бере свій початок у 1908 році у Флоренції Людовик Мартеллі хотів реалізовувати засоби для гоління, в основу яких лягли сімейні рецепти. Щоб продавати товар в перукарські салони, яких в той час було безліч, йому потрібна була своя компанія. Через невеликий відрізок часу продукція компанії почала користуватися популярністю. Незабаром дійшло і до того, що компанія витіснила подібну продукцію конкурентів і стала розширювати свої ринки збуту.
Наприкінці 1930-их років син засновника, П’єр, створює кілька брендів компанії, серед яких був і Proraso. У перші десятиліття Proraso не вирізнявся з-поміж інших виробників засобів для догляду, однак у 1948 році тодішній засновник компанії П’єр Мартеллі виготовив унікальну формулу для крему для гоління. Цей продукт відразу став культовим, принісши бренду величезну популярність.
З 1948 року у флорентійській лабораторії Proraso експериментують над формулами і створюють нові продукти. Це був час інновацій і змін, відтоді асортимент компанії значно розширився. Крім кремів, торгова марка Прорасо починає випускати такі засоби для гоління, як мило, піни, гелі, бальзами, лосьйони, а ще засоби від порізів. Також компанія подбала і про чоловіків, яким подобається носити бороду, запропонувавши засоби для догляду і стилізації бороди і вусів.
Лабораторії компанії створюють продукти, які витримують перевірку найсуворішого критика – перевірку часом. Унікальні формули Proraso, засновані на натуральних інгредієнтах, тільки збагачуються і покращуються. За 70 років продукція бренду змінювалася лише упаковкою, але якість постійно залишалася на високому рівні.
Компанія завжди була прихильником натуральності, і через стільки десятиліть вона продовжує підтримувати традиції засновників. Основоположним принципом і надалі залишається ще той, який визначив Людовико Мартеллі, а пізніше його син П’єр: створювати професійні, якісні продукти для забезпечення бездоганного гоління.